22 July 2012

Reconstruction of the favela house

I have delay of writing my blogposts almost because of reconstruction my (ex)girlfriends' house here in Rocinha. This is something that I never did except wall painting so I'm a bit slow. I was without internet connection and used internet only for important things like doing some SEO for my other websites.

So about that house reconstruction, i will post photos when i will have more time. My (ex) girlfriend has house in Rocinha, but it was occupied by tenants. But since she is in Brazil more than 7 months she asked her house back.

House was totally broken and I've been told that I can fix it. I didn't hasite and did whatever I could. I took almost 3 weeks but I'm "proud" of me...

Yeah and for the record, tomorrow I'm going to Ipanema again ask for new job. Wish me good luck ;)

4 comments:

  1. Tak ty mě fušuješ do řemesla :-). Ty jsi chodil s brazilkou a doufám že jsem to pochopil že v CR,když říkáš ex a je tady 7měsíců,tak už tuším co tě zavedlo do Rocinhy.A začínám chápat proč umíš portugalsky, když jsi měl slovník do postele.

    No s prací ti držím palce, musí se to prostě pořád zkoušet. Taky něco hledám, teda mám slíbeno tak za 2 měsíce možná, ale musím mezi lidi a učit se řeč:-), takže do práce

    Tak GL s prací

    ReplyDelete
  2. tyjo na to, ze sem myslel, ze sem fakt levej na manualni praci, tak sem to tak nejak prezil a vypada to i relativne dobre...

    Jo znam ji z ceska, nas vztah sem zrusil v Brazilii, ale pak mi tady na rocinhe pomahala az nakonec slovo dalo slovo a ruka byla v rukave, znovu.

    S tou praci je to naprd. Vsichni me chteji a pak se zeptaji na tu carteira a je to konec... Nevim ceho se vsichni tolik boji. Podle me jsou vylekani jako brazilci bezne byvaji. No nevim, asi pudu roznaset letaky. Plati 30 brl za den stani na ulici.

    ReplyDelete
  3. no myslím, pokud jsi v čechách levej na manuální práci, tak v brazílii se řadíš do průměru manuálů, mím takovej pocit :-), takže jsou asi všichni spokojený.

    S tou brazilkou jsi mě dostal na kolena, ale skládačka mi do sebe zapadla :-), prostě slovník do postele je odjakživa nejlepší věc na to naučit se jazyk:-)

    Letáky za 30brl/ za den, je dobrý, aspon pro začátek, vzhledem k tomu, že můj nejvýnosnější job byla malba plotu u souseda za 50brl a dal jsem to za 10hodin(očištění, 1malba) a(2malba a 3malba) bylo to jakoby na dva dny. Naštěstí asi 250m od mého baráku takže pohoda.

    Jinak tu ted N. dělám takového servismana, maluju u ní doma a v dalších nemovitostech tady a to jak z venku tak ze vnitř.Poslední dohoda, kterou jsem dnes splnil, je práce za 50brl a strávil jsem na ní 18hodin:-), ale dostávám + teplý jídlo k tomu když dělám, takže dobrý. Snažím se alespon komunikovat a jsme asi oba spokojení, zase jsem mohl dát na ty letáky její telefoní číslo a tak. Navíc je to domácí a já mám ještě jeden plán co tady podniknout a třeba se mi to s ní podaří dohodnout.
    Vzhledem k možnostem najít si tu práci počítám, že prostě začnu, třeba i jako myč nádobí, nebo co já vím co.(No vendedor bebidas frias to by šlo možná taky vychytat a dát tomu nálepku evropy) protože jsem trochu hendikepovanej řečí mám udělanej nápoják s cenama, takže až budeš někdy na pláži tak mě určitě poznáš :-) a nosím to v báglu, žádný boxy, jako maj ty kluci opálený tady.
    Je to ale fuška no, jednoduší by bylo si s tím sednout někde na busový zastávce, musí se to zkusit....

    ReplyDelete
  4. No jako myc nadobi to zni skvele, i ja bych tak sel delat, jenze kazdy majitel byznysu chce tu carteiru. Ta sance je fakt mala, ze na neco takoveho natrefis...
    Situace je jina v centru Ria a na favele. Jenze na favele zas maji pracovniku dost.

    ReplyDelete